pondelok 12. apríla 2010

Bezpečnostný tip: Ako sa nenechať vybuchnúť na balkóne

Možno máte podobný problém, ako sme donedávna zažívali u nás doma. Balkónové dvere majú kľučku len z jednej strany. Najväčšou zábavkou našej ratolesti je zatváranie balkónových dverí, keď je mamina na balkóne - a to zvnútra. A keďže rastie ako z vody a zo všetkých síl sa snaží dosiahnuť na kľučku, musela som nájsť riešenie, aby som neostala jedného dňa zatvorená na balkóne. A dieťa v samé v byte.

Nápadov bolo veľa, vziať si so sebou na balkón vždy kľúče, či mobil a zavolať si o pomoc. Táto alternatíva sa mi však priveľmi nepozdávala, najmä nie fakt, že by som mala kľúče od bytu hádzať cudziemu  okoloidúcemu. Akákoľvek zábrana, ktorú som do dverí vložila, mala len krátkodobý účinok, naše iniciatívne dieťa ich považovalo sa skvelé hračky, ktoré treba okamžite premiestniť.

A teraz k veci - v bratislavskom Hornbachu sme natrafili na šikovnú vecičku:


Je to v zásade plyšová hračka naplnená záťažou, takže dobre drží (sedí) na mieste. Bála som sa, či ju náš drobec nebude odmiestňovať, ako i ostatné dovtedy použité predmety. Ale - čuduj sa svete, pri deťoch platí pravidlo, že každá hračka sa rýchlo "okuká" a tak náš somárik sedí pekne vo dverách a mamina môže presádzať balkónové kvetinky bez neustáleho stresu...



Hračka sa dá ľahko oprať, ak sa ufúľa a stojí niečo okolo päť Eur. Dobrá investícia do bezpečnosti malých šibalov, no nie?

0 komentárov:

Zverejnenie komentára